עכשיו זה רשמי: הקופונים יחסלו אותנו

אתרי הקופונים הופכים את הקונים לזומבים משוגעים ולא מביאים תועלת לעסקים • זה לפחות מה שטוען אתר החדשות NMA מטייוואן, שמביא גירסאות אנימציה לסיפורים החמים מהעולם • שווה צפייה

NMA הוא אתר חדשות מטייוואן שמחזיק בגימיק ייחודי: הוא מציג את החדשות באנימציית מחשב ריאליסטית עם זווית הומוריסטית (למרות שלא תמיד ברור אם החבר'ה שם רציניים או לא). NMA יוצרים מהדורות חדשות לכל דבר ועניין, עם תמהיל של חדשות רציניות רציניות מטייוואן והעולם, בידור וגם מזג אוויר (יש להם חזאית דיגיטלית חמודה – כנראה היחידה שלעולם לא תגיש את התחזית בהריון). היום הם העלו סרטון מעורר מחשבה על מגיפת הקניות החברתיות ברשת, וספציפית לאתר גרופון. השימוש במילה "מגיפה", אגב, אינו מקרי…בקליפ מוצגים קוני הקופונים כעדר של זומבים מטורפים, אשר צובאים על חנויות בזו אחר זו ומשמידים אותן. הסרטון טוען שעסקים שונים מתפתים לדיל שמציעה חברת הקופונים מתוך מחשבה של התבססות על לקוחות חוזרים, אולם בפועל זה לא קורה – קוני הקופונים באים, מקבלים את השירות או את המוצר במחיר אפסי, אך לא באמת חוזרים לעולם. בשלב מסוים זה הופך לסרט אימה של ממש – המנהלים של גרופון יושבים וסופרים רווחים, בעוד שהציבור לא ממש מקבל את מה שהובטח לו ומסתער על משרדי החברה בתביעה לשירות טוב יותר ומתן החזרים.

ברור שמדובר בבדיחה מסוימת, ושהטייוואנים החביבים מאוד הקצינו כאן מאוד את הסיטואציה. אבל איך אומרים? בכל צחוק יש מידה מסוימת של אמת, ואני חושב שהמסר שהם מנסים להעביר כאן הוא לא מאוד מופרך. מה אתם אומרים? צפו ותחליטו בעצמכם (מטעמי נוחות שמתי כאן את הגירסה המדובבת לאנגלית. את גירסת המקור, בסינית עם תרגום לאנגלית, שהיא הרבה יותר מצחיקה, אתם יכולים לראות בלינק הזה). ושימו לב לקטע היסטרי, לפחות בעיני – חלק מהפרסומות שעולות בזמן הסרטון הזה (פרסומות שנשתלות על ידי גוגל באתר יוטיוב) הן פרסומות לגרופון. גאוני.

פורסם בקטגוריה עלו ברשת, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

6 תגובות על עכשיו זה רשמי: הקופונים יחסלו אותנו

  1. מאת ג'ראלד דארל‏:

    מה הגודל של הקופונים? האם אלה קופים קטנים באופן מיוחד או גורים של קופים רגילים? היכן ניתן לרכוש אותם? אם אני מביא כמה חברים, האם ניתן יהיה לבצע קנייה מרוכזת ומוזלת של קופונים? ואיפה לעזאזל המתכון?!

    • מאת עלמה‏:

      השאלה העיקרית היא האם הקופונים חיים בלהקות או מתבודדים.
      ועוד עניין: בכניסה לסינימטק הבחנתי השבוע בשלט "קופה". התקרבתי כדי לצפות בה ולזרוק בוטנים, ולהפתעתי עמדה שם אישה רגילה לגמרי. האם מדובר בהלצה חולנית או בטעות זאולוגית נפוצה?

  2. מאת נטע רשף‏:

    אני מסכימה עם מה שאת הכותב ואני חושבת שזה נכון בהרבה ענפים אחרים. אנשים מחפשים לשלם כמה שפחות, אין נאמנות, אין מחוייבות, לצרוך כמה שיותר בכמה שפחות. מעניין אם התופעה הזו מצליחה גם במדינות אירופה.

  3. מאת נעמה או your mama‏:

    אתמול הראו בחדשות אנשים שעמדו שעה בתור כדי לאכול המבורגר מוזל של בורגר ראנץ,
    מה שמוכיח שהתופעה הנוראית הגיעה גם אלינו.

להגיב על נטע רשף לבטל

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>