אדון שוקו מחפש גברת

הטועם הראשי בחברת שוקולד בריטית מחפש עוזר/ת, עם עדיפות לנשים מתחת לגיל 35 • הדרישות: חוש טעם מפותח, רשיון עבודה באנגליה, וציצים גדולים • סתם, לא באמת חייבים רשיון עבודה

לכל אחד בא לפעמים להקיא מהעבודה שלו, אבל מסתבר שיש תפקידים שבהם זה אפילו לגיטימי. חברת שוקולד באנגליה הודיעה על פתיחת תחרות פומבית לאיוש אחת המשרות הנחשקות ביותר בשורותיה – "עוזר לאחראי על הטעם". מאחורי השם הרשמי מסתתר תפקיד שלא רק מחייב לאכול המון שוקולד, אלא גם מתגמל ביופי של משכורת. וכמה בדיוק זה יופי של משכורת?

Green & Black's היא חברה בריטית שמתמחה בייצור שוקולד אורגני משובח, וכנראה גם מבינה דבר או שניים בפרסום. החברה מציגה בימים אלה באתר האינטרנט שלה (וגם בפייסבוק) קריאה פתוחה לכל מי שרוצה להציע את מועמדותו לתפקיד ה-taste assistant.

מי שיזכה במשרה יצטרף לטועם הראשי של החברה ויסייע בפיתוח מוצרים וטעמים חדשים ואיסוף חומרי גלם שוקולדיים מסביב לעולם. עבור הג'וב הזה מציעים ב-Green & Black's שכר שנתי של 35 אלף פאונד, מה שאומר בחישוב פשוט קצת יותר מ-16 אלף שקל בחודש!

מיקה קאר-היל, הטועם הראשי, הבהיר כי אין צורך ברקע קודם בתחום הקולינריה, וכי כל אחד יכול לראות עצמו מועמד. "המשחק פתוח לכולם", הוא טוען. "לאחד מכל ארבעה בריטים יש בחוש הטעם את הפוטנציאל לתפקיד, אבל אני מחפש מישהו שגם יש לו אף חד".

אז לתפקיד לא נדרשת הכשרה פורמלית, אבל ישנם תנאים מסוימים שעמידה בהם עשויה לסייע: בשונה מרוב התפקידים בעולם, כאן דווקא הסיכוי של נשים להתקבל הוא גבוה יותר. מומחים טוענים כי לנשים יש בדרך כלל חוש ריח טעם מפותח יותר מלגברים. כמו כן, ישנה עדיפות למועמדים מתחת לגיל 35, שאחריו, על פי מחקרים שונים, מתחילה אצל חלק מהאנשים הידרדרות בחדות חוש הטעם והריח. כמובן שגם לנשים שנראות טוב יש סיכוי גבוה יותר להתקבל, אבל זה ממש לא קשור ספציפית למשרה הזו.

את המועמדויות לתפקיד ניתן להגיש עד 16 בדצמבר באתר האינטרנט של החברה, ואם יש לכם רשיון עבודה בבריטניה (או אזרחות בריטית) אתם בהחלט מוזמנים לנסות את מזלכם. מצד שני, אם יש לכם אזרחות בריטית, מה לעזאזל אתם עושים כאן?

חלק מהטעמים של Green&Black's. יש לכם רעיונות טובים יותר?

פורסם בקטגוריה עלו ברשת, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>