חדשות האוכל – 31.1.12

למה רושפלד זקוק לחיתולים? • האם בחתונה הבאה שתוזמנו אליה יגישו לכם טופו? • מה מסעיר את הקולינריה היפנית? • וכמה כנפי עוף ייאכלו בארצות הברית ביום ראשון הקרוב לכבוד הסופרבול?

פורסם בקטגוריה "חדשות האוכל", חדשות, עם התגים , , , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

5 תגובות על חדשות האוכל – 31.1.12

  1. מאת גלעד‏:

    הגעתי לבלוג המדהים הזה בזכות הפינה שלך בגיא פינס ואני יודע שזה לא קשור כ"כ אבל חשבתי שאולי שווה לשאול פה ושאתה תדע. אני נתקל בהמון מתכונים באינטרנט מחו"ל בשימוש עם ציר עוף/בשר מוכן בקרטונים/פחיות שימורים וגם במתכוני פאי שדורשים Graham Crackers. אתה יודע במקרה אם יש להשיג את זה בארץ ואיפה?

    • היי גלעד,

      ככל שידוע לי התחליף הישראלי המקובל ל-Graham Crackers הוא ביסקוויטים פשוטים בסגנון פתי בר. גם דובשניות יכולות אולי לעשות את העבודה, אבל הן בדרך כלל מתוקות מדי וגם מצופות בסוכר שמפריע. אפשר להשתמש בביסקוויטים מרוסקים בתוספת חמאה – זה מה שעושים אצלנו בבית בכל אופן.
      לגבי הציר – אני לא מכיר צירים מוכנים שמיובאים לארץ. אני יודע שלקנור יש מוצר כזה, אבל ניסיתי אותו מעולם. מה שכן, ברוב הקצביות המקצועיות והטובות מכינים צירים ויישמחו למכור לך (או לתת לך במקרה שאתה קונה נתחים לבישול ארוך) נסה למשל את זלמן ביפו או את איוו בירושלים.

      תודה ושבת שלום.

  2. מאת נירה ק.‏:

    שאני אבין, שה אתה שעובד אצל אורלי סגל או גיא פינס? הפכת ליחצן, זה מה שרצית להיות שתהיה גדול?

  3. מאת babiji‏:

    נראה שסגנון הבישול החדש של רושפלד נמצא עדיין בחיתוליו…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>