בואו לאכול – אני מבשל (פרק ב')

בשבוע הבא אני שוב חוצה את הקווים ונכנס למטבח • זה ייקרה ב"קפה 48" של השף יהונתן בורוביץ' • יהיה אוכל קליל וטעים שמתאים לקיץ • תהיה אווירה טובה • ויהיה גם הרבה מה לשתות • בואו בכיף

כשסיכמתי כאן את חווית הבישול המקצועית הראשונה (והיחידה עד כה) שלי, חתמתי את הפוסט במילים "אני כבר לא יכול לחכות לפעם הבאה". למרבה השמחה, באמת לא הייתי צריך לחכות יותר מדי. עוד פחות משבוע אני אתחפש שוב לטבח, כולל החולצה והבירקנשטוק האדומות (בחיי שזה פשוט נוח!). השף יהונתן בורוביץ' מ"קפה 48" הסכים משום מה להכניס אותי למטבח שלו ולהנדס ביחד איתו ערב קיצי טעים במיוחד. האם הוא יצטער על זה? האם אני אצטער על זה? והכי חשוב – האם אתם תצטערו על זה?

את התשובות לכל השאלות האלה תוכלו לקבל אם תבואו ביום רביעי הקרוב (20.7) ל"קפה 48" שברחוב נחלת בנימין (נחשו איזה מספר) בתל אביב. כבר כתבתי בעבר כאן לא פעם ולא פעמיים על הסימפטיה שאני רוחש למקום הצנוע הזה, ומיותר לציין שאני רואה כבוד גדול בזכות שניתנה לי לבשל בו.

סרדינים כבושים מעשה ידי. ניראה לי מתאים לחום הזה, לא? יש מצב שתפגשו כאלה ביום רביעי

התפריט עדיין לא סגור באופן סופי, אבל די ברור שהוא יילך לכיוונים קלילים. הרבה פירות ים, הרבה דגים, אולי איזה מנת קציצות בשביל הנשמה (כי אי אפשר בלי קציצות), משהו מבשר לבן (או בקר נמוך, או כבש גרמני, או בפשטות – חזיר), במיה, דלעת, לימונים כבושים. בקיצור – דברים טובים. אני די בטוח שמנת קבב הדג שלי עם סלט השעועית משבועות תהיה שם, ואולי יהונתן יסכים לגלות לי את סוד בישול התמנון שלו, שהוא הכי טעים ורך בעיר, וככה נעשה גם איתו משהו מיוחד. חובבי המתוק יקבלו כמובן מענה נפרד, וצוות הבר יתוגבר על מנת לספק את הצרכים האלכוהוליים המיוחדים של קוראי "מדבר מהבטן".

מובי דיק. סתם, התמנון של יהונתן, שאולי תפגשו גם אותו ביום רביעי. הוא יותר נחמד ממה שהוא ניראה, בחיי

מומלץ, שלא נאמר חובה, להזמין מקומות מראש בטלפון 03-5101001. הערב ייצא לדרך בשעה שבע וייגמר כשנהיה מספיק שיכורים כדי לחשוף כולנו ביחד מבעד לחלון את ישבנינו בפני יושבי המזללה מעבר לכביש. אין לי מושג למה, אבל יש לי תחושה שזה יכול להיות מצחיק. בקיצור: בטוח שיהיה שמח, די בטוח שיהיה טעים. אשמח לראות אתכם שם, לשתות כוסית ובעיקר לשמוע את דעתכם על האוכל. בואו בכיף, ושיהיה בתיאבון.

פורסם בקטגוריה חדשות, כללי, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

3 תגובות על בואו לאכול – אני מבשל (פרק ב')

  1. מאת מרקוביץ'‏:

    איזה כיף לך!
    אשמח לטעום בפעם הבאה, כשאהיה בארץ…
    שיהיה בהצלחה :)

  2. מאת אימא של ני"כ‏:

    איזו התרגשות. שיהיה בהצלחה!
    אימא של ני"כ

  3. מאת ליאורה‏:

    נראה מגניב. תמונה שווה אלך מילים אז כנראה שיהיה גם טעים שם ביום רביעי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>